Sunday, February 13, 2011

classes and weekend...~

salam a'laik....



having a class on Saturday and Sunday (weekend), apa perasaan anda? Seronok kan? Eh, of course, it's very exciting class. Hahaha. Satu "penipuan" sedang berlaku di sini. :D
weekend classes = macam tak best je. Kan? Dah tak boleh nak hurey2 bagai la. Hehehe. Alasan. Huh!

Apabila mempunyai kelas masa weekend, sudah tentu anda tidak boleh pulang masa weekend. Tak boleh keluar jalan2, makan2. Hehehe. Eh, itu penting. Jangan study saja. :DD. Tiket saya untu ke concert Mr Maher juga terpaksa diganti oleh orang lain. Aduss, Rugi bangat. Baru ingat nak g KL next week. My mother was there right now.

Okeh, briefly. This semester was started on 12th December 2010. Dan semester ni, saya amik 2 subject minor, Organizational Behavior and Marketing Principle. Both of the classes should be started 2nd week of the semester. Tapi takde pun sebenarnya. Hampir sebulan saya takda kelas minor. Boleh bayang semua? My first class was on 15th January 2011 and yesterday was my second class. Huhuhu.

Oleh yang sedemikian, dengan 7 miggu berbaki ini, saya kena pulun habis2 semata-mata untuk minor subjek. Wargh!!!!! Bukan sikit kak oiii. Banyak sangat. Business biasa la. Semua kena baca2. Bab2 baca ni, kamu paham2 la, saya kurang sikit. But, i have to. Only, today, we just covered only 2 chapters. What about others. Itulah sebab kena buat kelas Sabtu dan Ahad. Dan juga akan ditambah kelas malam. Ayak!

Weekend dah "tak bermakna " buat saya. Ngee! Ayat. Hahaha.

Final exam, sapa tak takut. Tak kan nak masuk exam gitu2 je. Huhuhu.


Ya aAllah, Ya Rahman, Ya Rahim.
Bantu saya Ya Allah. Saya nak naikkan GPA dan CG PA sem ni. Saya nak score untuk semua subject termasuk minor jugak.
Bantu saya Ya Allah, untuk habis kan 14 dan 22 chapter untuk subjek minor.
Tenangkan hati, saya tak nak belajar dalam keadaan tensen.
Permudahkan urusan hamba-Mu ini. Ameen!


"setiap kesulitan ada kemudahan."



wassalam

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH