Tuesday, March 8, 2011

selepas seminggu

salam a'laik....



A week without laptop on my desk, apa awak rasa. Hehehe. Saya rasa tak boleh la. Mungkin orang lain boleh. Orang yang alah dengan internet gini la. A week without hearing my favorite songs. Aduh. Nyanyi sendiri tu. Sedap jugak. Hahaha.

Pandai je time awak amik laptop saya.Okeh, i use "saya" instead of "aku" hari ni. Saya kena hantar assignment awak tau tak. Eh, mestilah tak tau.

Okeh ni "aku" sikit. Eh, apasal kau campak balik purse aku? Kenapa tak bagi kat aku terus. Haaa, tau takut. Dengan ALLAH, tak takut??? Kenapa kau tak amik buat harta. Tapi kau cerdik, duit aku habis kau rembat. Eh, lupa, aku kan cop duit.Nak lagi tak????

Dan sekarang, nak guna laptop kena tebalkan muka.
"Kak Hawa, nak on9 boleh?"

Aduih, malu seyh. Huhuhu.

Takpe, boleh focus study sket. Kalau tak banyak ngadap laptop pada buku. Hehehe. Boleh habiskan "the book of tomorrow" before final ni. Hehehe

"Di mana ada kemahuan, di disitu ada highway". Kata Nan.
Kata saya, "di mana ada kemahuan disitu ada Dean's List." Boleh???? INYSA-ALLAH!




P/S:

Sekarang dalam perancangan untuk memohon dana daripada "Yayasan Bonda dan Kekanda2 Tersayang". Hahaha. Tolonglah saya, wahai semua.





wassalam...


No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH