Tuesday, April 17, 2012

i am an APRIL lover ^^

salam 'alaik




16/4/1989- 16/4 2012
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.
masih dipanjangkan umur oleh ALLAH,
untuk terus mengislahkan diri,
untuk terus menjadi yang lebih baik,

dah bertambah umur,
apa yang dah dilakukan,
untuk Islam terutamanya,
ALLAH, malu untuk diri sendiri T__T

untuk n3 ini,
saya menangis saat membacanya,
thank you very much dear writer,
I appreciate it a lot,

untuk sesiapa sahaja yang digerakkan tangannya,
diingatkan mindanya oleh ALLAH
untuk menulis mesej, atau comment di FB
selamat hari lahir, HB, dan segala doanya,
terima kasih, syukran,
semoga ALLAH membalasnya ^^


untuk 1st wisher,
tqvm,
masih di ingatan. walau sekian lama tidak berjumpa. hehehe^^
*jangan ditanya siapakah gerangannya :P*


untuk bonda tercinta
terima kasih kerana
melahirkan dan mendidik saya^^

untuk yang telah pergi
tetapi sentiasa di hati
dan dalam tadahan doa
2 tahun, 7 bulan, 3 minggu 6 hari,
terima kasih kerana menjadi
seorang hero untuk saya ^^

untuk kakak2 dan abang2 saya (yang ingat atau tidak)
thank you very much,
may ALLAH bless^^


untuk sahabat2 saya semalam,
bersama cake coklat, hadiah2 dan makanan-makanan lain,
terima kasih daun keladi,
kalau sempat tahun depan nak lagi^^
semoga ALLAH membalas budi baik kalian.





Ema, An, Qilah, Sue, Diba, Kak Hawa, Kak Syima,
Cinad, Wawa dan Zakiah,
terima kasih
terima kasih
terima kasih
semoga tautan ukhuwah itu berkekalan
sampai habis belajar,
sampai kahwin nanti,
saya tau semua tersebut di atas tu tunggu masa nak grad je tahun depan
pastu on..hehe^^

sedar tak sedar lagi 1 sem kita akan bersama T__T


untuk ucapan yang jauhnya beribu-ribu batu :-

from Seoul with love,
thank you very much^^

from Nebraska with love,
daripada ummi comey ni,
terima kasih Kak Nadiah^^


kakak Naqibah tersayang Kak Aini
syukran,
terima kasih ajak saya untuk menjadi "teman rapat" saudari "tarbiyah" ^^


untuk kenalan pertama saya di UIA PJ,
merangkap rumate selama 2 tahun berturut-turut
terima kasih,
rindu kamu jugak T___T


dan untuk semua yang mendoakan saya.
terima kasih,
syukran
may ALLAH showers HIS blessing upon you^^



"diantara tanda-tanda ciptaan-NYA ialah DIA menciptakan pasangan-pasangan untukmu dari jenismu sendiri, agar kamu cenderung dan merasa tenteram terhadapnya, dan dia menjadikan diantaramu rasa kasih dan sayang , pada demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda kekuasaan ALLAH bagi kaum yang berfikir"
[surah Ar-Rum:21]




1 comment:

Nadiah Sidek said...

i'm an AUGUST lover! hehe..

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH