Thursday, September 20, 2012

Ukhuwah itu manis, macam coklat Cadbury ^^

Assalamu'laikum wbt



Saya terbaca n3 di blog BroHamzah. Tersenyum sendirian. Kerana saya juga situasi sedemikian. malah lebih daripada beliau. Alhamdulillah, one big family.

Nak pergi mana-mana setakat ini depermudahkan. Kerana boleh dikatakan setiap negeri ada abang-abang dan kakak-kakak saya. Kecuali ke arah utara ^^
Semestinya berpusat di KL. 7 of us were there. :)

segembiranya saya di KL sama la gembiranya saya di rumah, bersama bonda :)

Minggu lepas ke KL lagi. Bersuka-ria, jumpa semua, si kecil dan si ibu ayah mereka. Seronok!







 kami di Sungai Buluh. lunch bersama-sama :)


  
 Imani dan Ridhwan. Berebut nak main angry bird

 Yusuf of the day :)


Birthday Aisyah ke-8 :)


"Katakanlah, Aku tidak meminta imbalan pun atas seruanku kecuali KASIH SAYANG DALAM KEKELUARGAAN" 
[Asy-Syura:23]


"Sungguh, orang-orang yang beriman dan mengerjakan kebajikan, kelak ALLAH akan MENANAMKAN KASIH SAYANG dalam hati mereka"
[Maryam:96]




saya menyayangi kalian hanya kerana ALLAH:)
semoga kita bertemu kembali di lain masa terutamanya di syurga-NYA kelak.
Ameen. Insha-ALLAH :)


Mempunyai adik beradik yang ramai, seronokkah?
YA, SANGAT SERONOK.
tiada kata yang dapat diungkapkan apabila bersama :)
Hanya senyuman dan gelak ketawa sebagai bukti
Allahu Akbar
Alhamdulillah :)



masa bersama indah sekali,
bukan mudah untuk bertaut kembali,
gelak ketawa dan senyuman menjadi bukti,
menjadi ikatan yang kekal abadi.
Insya-ALLAH




p/s: gambar sendiri tiada atas sebab-sebab tertentu. :P



2 comments:

Nadiah Sidek said...

seronoknya keluarga ramai. akak 2 beradik je. dah tu je rezeki untuk mak ayah akak tapi dapat kahwin dengan keluarga ramai. suami akak 9 beradik. kalau berkumpul ramai-ramai, mahu 'roboh' rumah :p

hasnisyakila said...

seronok jugk kan...mesti akak seronok balik kelantan kan? hehehe :P

ye, riuh rendah rumah...kami lagi la..anak sedara je nak 42 orang...hehehe...

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH