Sunday, November 14, 2010

Mak Ngah's story....



salam a'laik....


#############

i have a sister...my nephews and nieces call he Mak Ngah...they love Mak Ngah so much than her Mak Su (me)....hahahah....ye la...Mak Ngah kerja, ade duit boleh beli itu ini....Mak Su diaorang mane ade...bagi singgit wat beli ais krim boleh la...hahaha...okeh, tunggu Sukila kerja..hehehe...

saya rugi satu point masa nominate "the most favorite aunt" during our family gathering on jun...oh..sedih bukan.....hehehe...tapi takpe,terbukti mereka sayang jugak Mak Su mereka ini.....hahahaha....

seriously, saya tak pandai marah mereka kalau buat nakal...just tegur saja...baik bukan????hehehe.....naik keta buat bising pun, i buat dek je....kalau tegur bukan dengar....so, buat tak tau saja....

bila balik je rumah, mereka ni suka naik kereta Mak Ngah....hohoho..sebab ape...yang tu saya tak tau....sampai Mak Ngah gurau nak beli van nak angkut mereka...hahaha...okeh, nanti Sukila beli kapal terbang......hehehe,......



Mak Ngah memang best....its including your Mak Su too...hahaha....cepat balik semua...tak sabar nak berhurey-hurey sama2...hehehe....

that's all about their (my nephews and nieces) Mak Ngah....


###############


SALAM AIDILADHA buat semua umat Islam di seluruh dunia....


ps:

apa yang saya buat kat rumah..semuanya "marathon"....tv,tidor,makan,bace buku Cecelia Ahern,book hunt,jalan2...hehehe...i love to do that things...



wassalam...

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH