Thursday, November 25, 2010

Sekitar Majlis Perkahwinan Abe Yo dan Kak Aini

salam a'laik....


sudah lama tangan ini tidak menari-nari di atas keyboard..hehehe....sebenarnya n3 ini untuk 21 hb hari tu, tapi tal sempat2 nak update...hari ni baru sempat....biasa lah...."salji malaysia" sudah turun sekarang..huhu...

okey..sebenarnya 20 dan 21hb 11 hari tu sepupu kahwin seperti nama yang tertera di atas..hehehe...oleh itu, kita biarkan saja gambar2 di bawah ini bercerita....hehehe..





ya...ini la dia pengantin baru...hehehe...sepupu yang paling rapat dengan kami...saya kira....


ini Hanan Zafirah....agak2 anda siapa si kecil ini???
cucu sepupu saya...wah nak jadi nenek...hahahha...Hanan anak kepada anak sepupu saya,that's mean dia adalah cucu sepupu saya....tapi dia panggil saya sama macam anak2 buah panggil..bukan nenek ye...hahahaha.....












sangat kesal tengok ini gambar...tapi nak maskkan jugak..kenangan neh...tak ley nak hurey2 dah langan Yo..hehhehe...








rombongan ke rumah pengatin perempuan...~








yeay!!!!kami 3 sekawan...sama umur...amik UPSR,PMR,SPM sama2...masuk matrik sama2 tapi lain2 tempat...sekarang pun dok tengah amik degree sama2 juga di lain tempat....sorang di UIA,UKM dan UITM....juga kos yang berbeza...tarikh grad juga berbeza..hehehe....

mereka adalah anak2 sepupu saya tapi kami sama umur....hehehe....

semoga kekal ke akhir hayat....


di rumah pengantin perempuan.....sebelah rumah saya lagi detail....hehehe....


********************


~family of Wan Ab Rahman....~


Wan Ab Rahman is my late granddad.....ayah kepada arwah ayah.....saya pun tak sempat tengok beliau....
sebahagian gambar di atas adalah anak cucu Wan Ab Rahman...hanya Mak Su ( anak bongsu Wan Ab Rahman ) tak datang...yang lain semua ada...nak tengok lagi gambar boleh tengok kat fb ABE LONG...

setakat ni lineage datuk saya,beliau dah ada "anak kepada cucu2nya" (apa nama tak tau)..hehehe....


********************



okeh...setakat itu sahja....
sekarang hati berdebar2 untuk math methods....



wassalam....

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH