Tuesday, August 7, 2012

Barakallahu Lakuma ^^

salam alaik




Setakat hari ini sudah lima jemputan walimah diterima. Atau mungkin ada yang tak start lagi jemputannya. ALLAH, ramai sekali sahabat nak mendirikan masjid cuti kali. Masuk sem depan berseri-seri lah mereka semua. Ada pembakar semangat baru untuk study. Siapa lagi kalau bukan “putera agama” pilihan hati. Hehehe. 

Lima sahabat ini adalah 4 daripada classmate saya sekarang dan seorang lagi kawan masa kat SMSPP dulu (yang ke-2 selepas Iluni). Atau ada mungkin yang saya tak tau.

Kak Mastura dan Adham Hilmi (raya ke-3)
Hazirah dan Amir Faris (raya ke-4)
Nadia dan Akram (25 Ogos 2012)
Madihah dan pasangan (26 Ogos 2012)
Erna dan Nazir (2 September 2012)

Seorang sahaja di Kelantan, 4 lagi semuanya luar daripada Kelantan. Nak g lagu mana ni?

Insya-ALLAH, panjang umur murah rezeki, punyai kelapangan sampailah saya untuk memenuhi jemputan di atas.

Mabruk alaikuma. Semoga kekal hingga ke akhir hayat. Dikurniakan mujahid/ah yang soleh dan solehah.  Selamat menjalani hidup sebagai zauj dan zaujah. Selamat meneruskan percintaan hingga ke syurga. Amin. Insya-ALLAH.







p/s: nak tunggu jemputan siapa pulak ni :P
tahun depan, jangan lupa ke rumah saya :D






No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH