Saturday, August 25, 2012

cerita raya setelah seminggu :)

 assalamu'alaikum wbt



alhamdulillah, berpeluang untuk bersama-sama abang-abang dan kakak-kakak hari raya tahun ni. semua balik kecuali 3 orang yang turn mereka ke rumah mertua. nampak gaya kena cari satu kampung neh :P


tiada yang menarik, namun sudah begitu menarik di mata saya. hehehe. tahun ni temanya red warrior, merah :)






 Dhiya's first raya
































yaya dan zahra. zahra's 1st raya also :)


raya ke-2 seperti biasa ke Pasir Puteh dan Jerteh :)






  macam suami isteri je..hehehe:)



raya ke-3 saya tidak bersama mereka ke kota bharu. saya ke walimah sahabat juga di kota bharu. hehehe

barakallahulakuma :)






nota 1 : rumah kembali sunyi setelah seminggu bersuka ria beramai-ramai. tahun ni paling meriah saya kira.
Alhamdulillah, one big family:)
kak cik dah banyak cakap balik kali ni. suka tengok Imani main angry bird. maksu dia tak lepas-lepas.
apa yang paling saya gembira dan bangga berserta terharu:
bila tanya si kecik ini siapa (sambil tunjuk kat diri sendiri), mereka berjaya menjawab "SUKILA".
syabas semua. ingat sokmo-sokmo deh :)


nota 2: esok sambung lagi seminggu LI. terasa macam malas dah nak pergi. apakan daya:(

nota 3: cuti hanya lagi 2 minggu sebelum saya bergelar super senior. hehehe :D

nota 4: awak tu balik raya tahun ni tak jumpa saya pun.huhu:(

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH