Thursday, September 6, 2012

Alhamdulillah ^^

Salam 'alaik



Alhamdulillah, Alhamdulillah, Thummalhamdulillah.
report IT sudah dihantar. berserta CD untuk soft copy. Evaluation form dan log book juga sudah ditandatangan oleh supervisor. Allahu Akbar! lega, rasa macam submit FYP plak. hehehe.

yes, officially graduated form University Science Malaysia! hehehe.

Intern paling lama saya kira. kebanyakan sahabat-sahabat dah habis minggu lepas. kami berdua sampai hari ini, kerana selagi report tidak dihantar, SV tak akan tandatangan.


that's the output. Alhamdulillah ^^


A special appreciation goes to my supervisor and co-supervisor for helping me a lot. Not too forget my my course-mates and other friends who helped me to collect the data, especially you :) A special thank you goes to my beloved mother, who always ask "bila nak habis practical?".
Also, to all respondents for your cooperatives. Thank you so much. may ALLAH bless you.^^

Minggu depan dah start semester baru. Fourth year, atau lebih dikenali dengan final year. Insha-ALLAH. mohon doa semua :)



"jika ALLAH menolong kamu, maka tidak ada siapa yang dapat mengalahkanmu. jikan DIA tidak menolong kamu, maka siapa akan menolongmu setelah itu. Maka, kepada ALLAH jua lah orang-orang mukmin bertawakkal"
[Ali 'Imran:160]





meneruskan misi di UIAK....
Insha-ALLAH..:)





2 comments:

Nadiah Sidek said...

tahniah! semoga dipermudahkan untuk final semester pula :)

hasnisyakila said...

Terima kasih kak nadiah...

doakan semoga dipermudahkan ^^

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH