Monday, July 11, 2011

topetto-petto little man

salam 'alaik



sekarang ni dalam rangka lawatan di Johor Bahru. hehehe. 2 malam lepas di Kluang, rumah Abang Amir dan Naim si little topetto-petto. hehehe.

Kluang? ape yang menarik kat sana ye. eheh. meh nak habaq mai. hahaha.

kebiasaannya apabila kami ke Kluang, satu tempat yang mesti pergi adalah makan roti bakar dan air kopi kat railway station. best tu. itulah uniknya Kluang. hehehe.
tapikan 2 3 menjak lepas, dikhabarkan ade dimasukkan sesuatu dalam makanan. terus tak pergi. hahaha. kesian!

yes, presenting topetto-petto little man. hehehe. topetto-petto, ape tu?

Naim : ibu nak topetto-petto
saya: ek,ape tu?
ummu Amir : sos tomato

hahaha. sian Naim kena gelak. sos tomato rupanye. kedengaran begitu cumel kan. hehehe.

ini Abang Amir dan Ayish

mula2 sampai bertanyalah kepada anakanda berdua.
saya :ni sapa.
Amir: Sukila.
good. ingat jugak maksu dia yang cun ni. eheh.
saya :Naim, ni sapa.
Naim: Chido.
semua orang Chido. hahaha. kalau tak pun dia sebut cekila (sukila). macam cukelat pulok. hehehe

ini potato Kak Long, bukan topetto-petto. hehehe. ni saya yang buat tau.


ni Abang Amir yang snap. pandaikan. hahaha. tengok, Ayah Su peace sama Ayah Long best.


ini budak kecik sama mama dia. hehe



p/s : awak nak makan mee udang, tapi setakat ni tak jumpa lagi kat Kelantan. hehehe. takpo la, saya belanja awak makan pizza nanti awak balik. hahaha. buleh ke? eheh!
awak suka makan pizza kan. ^^







bye!

2 comments:

Nadzipah said...

Chido itu apa?

cekila..supo cukelat jah..hoho..

tu la..topetto petto..ingatkan potato..rupa2nya tomato..huhu..sedap je potato yang awak buat tu..nanti buatkan untuk saya ye^^

pandainya abang amir snap pic~agak2 zakwan pandai snap tak eh?hehe...

saya memang suka piza~^^
hah ha! boleh aja..yang penting buleh gi date...ngee~

tak sabar nak balik nih!*^^*

hasnisyakila said...

hehehhe....


chido adalah panggilan untuk kak ain...heheh...tapi sume org dia panggil chido...


try wi kamera ke zakwan...hahaha


okey, k ila tunggu kak long balik....hahahah...

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH