Monday, September 13, 2010

Raya lagi....~




salam a'laik....


so,macam mana raya tahun ni...adakah happy???duit raya banyak ke?????saya punya banyak....hahahaha...eh, tak la..besar2 ni sapa lah nak bagi duit raya kat kita...huhuhu....

hari raya pertama
telah berlalu dengan jayanye...hehehe...tahun ni adalah tema oren...semua orang pakai oren....mestilah kena ikut tema...mesti.... itu pasti....ececece... oh ya...ada sikit sambungan gambar...(^-*)





Abe Long and family.....~



selebihnya tonton saja di facebook kalau dirajinkan diri....hehehe....

raya ke-2 ke Jerteh,beraya ke rumah ibu saudara sebelah Ma dan arwah ayah...pergi pun kejap je sebab kami ada satu misi besar malam tu..kalau tak buat rugi lah plak...kerana ia adalah aktiviti tahunan kami..hahaha..


ini dia misi kami....~




raya ke-3 buat tahlil untuk arwah ayah...seronok buat kerja ramai2 dan sama2....bising sana sini...hehehe....

kesimpulannya,seronok lah raya tahun ni...anak2 buah pun ramai kat rumah ni....yeay,saya berjaya untuk tidak "menconquer" tv pada musim perayaan ni...ini adalah kerana untuk memberi peluang kepada si kecil ini untuk menonton rancangan kegemaran mereka...hahaha...baguskan Maksu ni...walaupun tak beri kalian duit raya lagi...Tok Ma kan dah bagi banyak dekat kalian....hehehe...

sehinggakan saya terikut menonton bersama2 mereka...


cuti sudah mau ke penghujung...exam pulak menunggu2 nanti...huhuhu...seronok belajar Calculus dengan
Dr Wan Zaidi Wan Omar...hehehe..thanks big bro....~
nanti boleh g Johor belajar Calculus....hahaha...



itu sahaja... wassalam....

1 comment:

Nadzipah said...

meriah2...
biasa mak su la ek yg conquer tv tu ye?ish2...
nk gk blaja calculus...hukhuk..
btw,gud luck 4 ur future exm sis..wish u all da best..
May ALLAH bless^^

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH