Tuesday, September 7, 2010

salam Syawal..~

salam a'laik....

ALHAMDULILLAH,kita sudah ke penghujung Ramadhan 1431H....bagaimana ibadah kita hingga ke saat2 ini...bagaimana ibadah kita pada malam2 terakhir Ramadhan ni...semoga semuanya di bawah rahmat dan redha ALLAH...Insya-ALLAH....

sudah berada di rumah....seronok sungguh..dapat buka puasa ramai2...dan raya tahun ni pun tak semua boleh balik raya kat rumah...biasa lah,bila dah ada family masing2 kena lah ikut giliran...kalau gitu kena cari yang sebelah rumah la,senang nak balik raya...hehehe....

lagu2 raya sudah berkumandang,tapi tak la heran sangat...huhuhu...biasa2 je...hanya amik syarat....

persiapan pun hanya biasa2 saja...tak la over sangat....

tak sabar nak menunggu semua orang balik...tak sabar nak menyakat anak2 buah...tak sabar nak dengar suara kanak2 menangis selepas disakat....kami nak gegarkan rumah...hehehe...

drive safely to all of you...kita jumpa di rumah....one more thing,jangan lupa duit raya...hehehe....


tahun kedua raya tanpa arwah ayahanda...semoga saya tabah tahun ni..jangan jadi macam tahun lepas....rindu itu memang tidak boleh dinafikan....





SALAM AIDILFITRI BUAT SEMUA YANG MENGENALI KAMI...

MAAF ZAHIR DAN BATIN....

DARI KAMI ONE'S FAMILY.....

wassalam.....

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH