Thursday, December 16, 2010

hari ni birthday Kakak...~



salam a'laik...


hari ni 16 December
hari jadi saya...eh,silap
hari ni hari lahir Kakak Anis...
Anis Afifah
bukan kakak saya
tapi anak sedare perempuan yang sulung
selepas Firdaus dan Fadzli

semua orang panggil Kakak or Kak Anis
tapi Tok Wan dia panggil "Ipah"
nama manja untuk Tok Wan je..~
kakak ni dua tahun je beza dari saya
maknanya masa umur dua tahun
saya dah ade anak sedare
amacam?
hebat tak?hahaha

masa kecik2 dulu main sama-sama la
buat ini buat itu
seronok kan ????hehehe
dia panggil saya Sukila
bukan kakak ye
walaupun kami beza dua tahun je
tapi kami as aunt and niece

kakak juga salah seorang anak sedare saya yang nama tanpa "Wan"
sorang lagi Mirah
mereka berdua takde "Wan"
Sampai dekat facebook pon dia tulis "Wan Afifah Anis"
takpe,takde apa2 pon
sekadar nama...hehehe,,,

sekarang ni kami sama2 dok belajar
Kakak kat Politeknik Johor
sekarang tengah practical
nampak gayanya Kakak dulu la grad dari Sukila
hehehe
all the best dear!




That's all about my eldest niece
happy birthday sweetie
may Allah bless with the gift of Iman and Islam for good
and also free from sickness
all the best for your future undertakings

birthday girl is the one who wearing black tudung in the picture
that's my niece
happy birthday Kakak
Uhibbuki Fillah



wassalam....

2 comments:

D.S.R said...

selamat hari lahir juga buat kakak ^^ ngee~

Hasmunirah said...

hepi besday manis...dah tua dah kamu.. semoga sentiasa dibawah lindungan-NYA selalu...

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH