Sunday, October 2, 2011

an evening with the "special visitor"



salam 'alaik



can you guess "who" was my "special visitor" yesterday evening? a special one that i can say through all my life:P




ye, mereka itulah yang menjadi tetamu istimewa saya petang semalam. masuk dan terus meng"grab" roti di atas meja, yang menjadi bekalan saya setiap masa. eheh!
okey, my treat for you. ^_*

and the rest is history:P
hanya orang tertentu saja bisa tahu. hehehe.



moral of the story : silalah jangan membuka tingkap di waktu petang kerana waktu itu mereka sedang berkeliaran untk mencari rezeki di bumi Allah ni.




updated :

ISC '11 berlangsung dengan jayanya semalam. tahun ni lagi best dari tahun lepas.
hadiah lagi banyak dan peserta pun tak kurang hebatnya. oh ya, tahun ni saya dah "resign" sebagai peserta, bagi can kat orang lain pulak. dan juara bertahan tahun lepas dah tergugat. tu la, tak nak resign:P .hehehe.




tak sabar untuk ini. u-turn yang tak semua orang dapat. "law ka na bainana" minggu lepas dah terlepas. tak berpeluang nak pergi. insya-Allah yang ni memang nak pergi. semoga DIA mempermudahkan.

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH