Wednesday, June 16, 2010

Ceritera di Gombak; finale ~

assalamualaikum wbt....


Alhamdulillah, exam sudah tamat petang tadi…SERONOK! Rasa macam keawang-awangan dah neh…saya sedang terbang tinggi....HE HE HE…..
oh ya, dua bulan kat GOMBAK, apa yang boleh disimpulkan…

penat saya "menggoreng" di CAC FOYER 3,tempat bakal saya grad nanti...INSYA-ALLAH...tapi macam tak cukup rasa...hahaha....walau apa pun...I've done my best...oh ALLAH,please help me and accept my prayer....

Kesimpulannya hidup di KUANTAN lagi best la...”BARU ADE LIFE”…bak kate EMA…HAHAHA….nanti akan ade n3 rumusan pasal ni…tunggu ye…

babai SAFIYYAH...nanti saya tumpang "rumah" kamu lagi tahun depan...HIK hik HIK....

nota kecil yang ditinggalkan untuk saya seusai mereka pergi..terharunye...tq...(^-*)

======DAN=======

Minggu depan start “VILLAGE OF KNOWLEDGE 2010” bertempat di CTS building…tak sbar plak nak pegi….RINDU kat kawan2….ececece….ye ke????Eh of course lah…dia ni tak pernah cakap sebarangan….sudah...dia sudah perasan…

memang pun...saya rindu suasana ni...


melayan bowling...walaupun tak seterer SHALIN...hahaha.....tapi cukuplah sekadar tak pecah lane...kahkahakah....





dan juga pekena "CHEESY WEDGES" seround...HIHIHI...

di atas adalah benda wajib yang kami buat kalau keluar.....hehe....itu tak termasuk proses mebeli air mineral...

rindu tempat ni jugak....oho...~


====ALAMAK,jauh dah melencong...sorry....go on=====

layan gambar kat GOMBAK plak ye....



bergambar sakan lepas exam tadi..:-D




Bye bye GOMBAK….nanti kalo saya rajin next year saya datang jumpa kamu lagi ye….HAHAHA….Nampak gaya macam nak rasa cuti lama…nak tv walking kat rumah….hamboih…jauhnye angan2…HEHEHE….

tq to DR SUHAIMI and MADAM SAZLINA...both of you are wonderful..i love your lectures...hope to see both of you again....

itu sahaja...ceritera di GOMBAK berakhir di disini...akan disambung ceritera di tempat asal plak..hehehe....

~semoga ALLAH mempermudahkan urusan hamba-NYA ini...INSYA-ALLAH....~

wassalam....

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH