Sunday, June 13, 2010

apa yang saya jawab..~

assalamualaikum wbt....


hari ni first day exam.....start dengan INTERNATIONAL BUSINESS...so,how was it????
ntah la....saya rasa cam tak yakin je....HUHUHU....macam mana nak score untuk sem ni...habis je exam tadi,terfikir "apa yang aku jawab tadi"???aneh bukan?????

saya rasa da buat yang terbaik...even ada yang dapat mesej dari saya mengatakan takde mood nak study...tapi akhirnya mood untuk study datang...oyeehhh...bila terfikir exam tadi,jadi takut plak...macam mana neh???HUHUHU....

saya jadi tak yakin dengan diri sendiri....kenapa jadi macam ni....

**ALLAH nak suruh saya buat yang terbaik masa akan datang...**
**mungkin saya ada tersengaja buat sesuatu yang menimbulkan kemarahan orang lain...who knows??but,Nauzubillah....**
**mungkin saya tak cukup preparation sangat...**
**adakah saya sangat main2 sem ni????**
**tapi saya yakin bonda sudah mendoakan yang terbaik buat saya....**
**dan saya yakin ALLAH akan membantu hamba-NYA....**
**saya yakin "setiap kesusahan ada kesenangan"**

saya akan cuba buat yang terbaik lagi masa akan datang..lumrah hidup sekejap kita diatas sekejap kita dibawah...so,buat pembaca yang terbaca,tersinggah,tersengaja singgah ke blog ni,dokan saya....sila lontarkan kata2 semangat anda buat saya....HUHUHU...

semoga saya diberi kekuatan,ketabahan dan kesabaran...ada satu paper lagi this WEDNESDAY....

wassalam....

1 comment:

Nadzipah said...

huhu..kita serupa..
mungkin ini yang terbaik buat kita..
mungkin ALLAH nak suruh kita berusaha lagi pada masa akan datang..
pape pun kita dah buat yang terbaik..
memang orang tengok pada result..
tapi ALLAH x tengok sume tu..
usaha kita yang DIA nilai..insya-ALLAH..
gud luck untuk exam hari ni..
kak long pun exam gk hari ni..
2 more papers to go..
fighting!!!
~doaku sntiasa mengiringimu insya-ALLAH~

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH