Tuesday, June 22, 2010

finding maher zain..~

salam alaik...


MAHER ZAIN...tau tak????...HE HE HE....Kalau sapa yang tak tau tu teramatlah rugi....best!!!!.....apa yang best....Google lah sendirik....hihihi...

alkisahnya nak mencari CD MAHER ZAIN ni memang susah....pegi sini takde,pegi sana takde...ISH ISH ISH...susah bangat....huhuhu....credit to inteam records kerana berjaya mengeluarkan CD MAHER ZAIN....(^-*)....

hari tu masuk kedai CD...si pencari ni bertanya lah kat tuan punya kedai...

si pencari:CD MAHER ZAIN ade????
si penjaga kedai: ape???
si pencari: MAHER ZAIN....
si penjaga kedai: blurr...sape tu....PENYANYI INDON KE????
si pencari: cessssss...(dalam hati)...tak la...penyanyi nasyeed la...

sampai hati dia cakap you an Indonesian guy....pity 4 you..GELAK kan dia...cakap MAHER ZAIN orang indon...HA HA HA HA HA HA HA....eh eh eh,lebih 2 pulak...sori la akak ye...hehehe...

pergi kedai yang satu lagi...HABIS STOK plak...huhuhu...ade ke dia bagi poster....
"saya taknak poster bang,nak yang ori punya"...hahaha....

walau apa pun nak cari gak CD MAHER ZAIN sampai dapat...tunjuk sket excited anda....hahaha....
mesti ade punya cuma tak tau bila je...

don't you worry MAHER ZAIN, I'll find you...HAHAHA...ayat tak ley blah....


MAHER ZAIN saya...eh tak....saya minat dia even dia tak kenal I...HAHAHA....

ok la....nanti jumpa CD MAHER ZAIN saya bagtau na...hehehe...

wassalam...

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH