Sunday, June 27, 2010

finally, MAHER ZAIN was found...~

salam a'laik...


finally, i found my "brother" MAHER ZAIN...HA HA HA....perasan bagai nak rak...tak la...sebenarnya CD MAHER ZAIN yang saya dok tercari-cari tu akhirnya dah terbeli...hihihi....suka bangat...ALHAMDULILLAH...ade gak CD MAHER ZAIN setelah sekian lama mencarinya...
baru lah puas hati nak dengar lagu2 beliau...

adakah saya terlalu excited ngan CD MAHER ZAIN neh...rasa macam tak..hehehe...ala,bukan setakat CD beliau je,CD HIJJAZ DAN IN TEAM pun saya excited gak nak beli....(*-^)
janji nasyeed...

tapi hajat saya nak membeli CD MAROON 5,DAUGHTRY dan segala bagai lagi masih tak kesampaian...entah bila la...huhuhu.....
namun begitu, CD2 lagu melayu KECUALI NASYEED langsung tidak menarik perhatian saya...jangan marah!!!!!

ok la...itu sahaja...i'm happy NOW!!!!HE HE HE....

wassalam...

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH