Wednesday, January 12, 2011

12012002-12012011

salam a'laik.....



Hari ni
12 January 2011. hari ke-11 2011. In a friendship instead of relationship. Hehehe. In a friendship with 5terz 0206. Selamat mengenang kembali sahabat-sahabat. Detik2 kita melangkah ke Sekolah Menengah Sains Pasir Puteh 12 January 2002. Melangkah ke Dewan Srikandi, Dewan Sri Gemilang, melangkah masuk ke blok Arif, Bestari, Cekal dan Dinamik. Melangkah ke bangunan Cemerlang, Gemiland dan Terbilang. Sama-sama berjemaah di Musolla Rabiatul Adawiyah.

Sama2 mengenakan
baju batik peach. Hahaha. Cumel. Sama2 beratur panjang nak tunggu amik makanan. Sama2 tunggu hari dan waktu nak balik rumah. Sama2 tunggu parents datang melawat. Semua tu dah lama berlalu. Dah hampir 9 tahun kita kenal, 9 tahun kita bersahabat. 5 tahun kita bersama-sama belajar, buat itu ini. rasa macam baru je. Rasanya majority last jumpa masa Majlis Graduasi dulu.

Sekarang semua dah sibuk.
Belajar di segenap negara, di setiap negeri. Alhamdulillah! Ayuh kita sama-sama berusaha. Ada yang sudah di final year sekarang. All the best buat anda. Dah nak melangkah ke alam pekerjaan. Insya-Allah.

Semoga kita semua dapat jumpa satu hari nanti. Yang jauh2 di negara orang sana, jangan lupakan sahabat2 di Malaysia. Kalau balik, bagi la tau, mana tau kot2 boleh jumpa. Nak pergi jalan2 pun apa salahnya bagi tau, mungkin ada yang boleh join sekali.

~sahabat semalam, sahabat untuk hari ini, bahkan sahabat untuk hari esok dan selamanya.~


sekolah saya....heheh...



5 hajar 2006




hari last kat sekolah. sebelum majlis sireh pulang ke gagang.




gambar zaman muda2 dulu. hahahaha. sekarang cun habis.. hehehe.!




itu sahaja...jumpa lagi teman2...Insya-Allah...semoga berjaya di mana sahaja anda berada..





wassalam...

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH