Sunday, January 2, 2011

selamat kembali ke sekolah....

salam a'laik.....


esok bakal bermula sesi persekolahan bagi tahun 2011...dah ready ke adik2 kat luar sana....ececece....hehehe....betul la..mesti nak semua baru....pengalaman dah ade kan....dulu kalau buka sekolah nak baju baru,kasut baru...yang lain tak kisah sangat....hehehe.....eh,tapi sekarang pun nak jugak baju baru......ngee!

esok,tiga daripada anak buah saya nak masuk darjah satu....seronok bangat mereka....hehehe...
mereka bakal bertanding sesama mereka...all the best sayang-sayangku, Aisyah,Hakim dan Ismail....awak semua dah masuk darjah satu...seronok2....

yang baru nak melangkah ke tingkatan satu besoknya,anda dah cukup besar!hahaha....dah masuk sekolah menengah....yeay!jangan nakal2 ye....Rafiq,Zarif dan Zafran....yang dah lepas biarkan berlalu, tingkatkan usaha untuk akan datang....PMR ada lagi,SPM ada lagi..boleh punya...caiyok!..

yang nak masuk tingkatan empat pun ada esok.....Iman dan Farah...you did well in your PMR last year.....usaha yang terbaik untuk SPM plak....jangan jadikan form 4 sebagai "honeymoon year"..hehehe....

Along Hafiz, anda dah merdeka....yes!!!hahaha.....tapi kenal g PLKN plak....tak merdeka jugak la...hehehe....

yang nak amik exam penting tahun ni, belajar rajin2 ye....UPSR, PMR dan SPM....buat macam Sukila dulu2..hehehe...kata2 semangat!i know, you can do it...work hard people!

okeh,habis yang sudah bersekolah....hehehe..ramai kan....cukup..cukup...ramai....hahaha.....tapi best!
buat Abang Amir, anda dah nak sekolah esok kan...i'll ask your ibu about it...hehehe....jangan tidur lewat ye Mir,nanti awak tak bangun esok......Amir kan dah besar,dah boleh sekolah...hehehe....nanti mesti lagi "encem"....ibu dan ayah upah beli kereta korek...hahaha....

yang kecik2 lagi, selamat duduk dengan nanny masing2 esok ye...ibubapa anda sudah mula bersekolah semula besok (kakak2 dan abang yang jadik cikgu)....Imani, Wahidah, Naim,Maisarah...mama kamu dah sekolah esok....



yang pastinya all the best to all of you...you are freely from holiday...welcome back to school..your teachers miss you a lot...hahaha...ye ke????



wassalam....

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH