Tuesday, February 7, 2012

the journey is begin...

assalamu'laikum wbt




semester baru bermula hari ini. siri kedua musim ke-3 sudah bermula. atau dengan kata lain semester 2 tahun 3. hehehe. sekejap je masa berlalu. result semester lepas, saya boleh kata Alhamdulillah, Thummalhamdulillah, Wasyukurillah.

Dan semalam, Alhamdulillah, dapat surat daripada Prof. Dr Hatim aka bakal penyelia saya masa id training nanti, kelulusan untuk buat practical di Biostatistics Departement di USM Kubang Kerian. lepas satu keriasauan. tak payah fikir lagi kalau tak dapat:)

practical dalam dua bulan lebih, Kemudian memasuki tahun empat, kalau dapat kelulusan untuk 2 subjek major masa sem tu, INSHA- ALLAH, itu adalah semester terakhir untuk saya di UIA KUANTAN. AllAhumma ameen!

semester ni INSHA-ALLAH amik 4 subjek semua major tanpa minor. subjek minor Alhamdulillah, ada lagi satu untuk sem depan.

azam baru? oh saya bukan lah yang jenis berazam. hahaha. biasa2 saja. study pun banyak last minute. buat yang terbaik dan bertawakkal. INSHA-ALLAH ada habuan dia. ^^

Akhir kata, selamat menjalani semester baru untuk semua sahabat2 seperjuangan, tak lupa juga adik2 yang baru masuk minggu lepas. all the best!


"...kemudian apabila engkau telah membulatkan tekad,maka bertawakkallah kpd Allah.Sungguh, Allah mencintai orang yang bertawakkal."
(3:159)




doakan kejayaan saya. ^^






nota dari hati : dear you, what happened? sejujurnya. honestly speaking, i'm dissapointed upon you :(

2 comments:

Nadiah Sidek said...

semoga dipermudahkan untuk semester baru ni dan semoga dapat keputusan cemerlang..ameen..

kecewa dengan siapa pula tu? :)

hasnisyakila said...

ameen, berkat doa kakak yang jauh di Nebraska sana...hehehe...

dengan seseorang :)^^

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH