Thursday, March 29, 2012

at random

assalamu'laikum wbt




mid break kali ni saya ber"jaulah" ke KL. berjumpa abang2 dan kakak2 tak lupa juga anak2 buah tersayang, dan yang teristimewa jumpa orang baru, Wan Muhammad Yusuf. kesilapan untuk n3 lepas yang dikatakan Yusuf tak ada wan, sebenarnya ada wan. hehehe.


baju untuk Yusuf. maaf ye Yusuf, ni je mampu. hehehe ^^



hari ke-8 Yusuf. dicukur oleh Opah(nenek sebelah ayah)




ehem, Yusuf dengan sapa tu. lena je tidor ^^



Abang Ayish dan baby Yusuf





hadiah untuk Yusuf..Ridhwan(abang Yusuf panggil dia abi-baby)


ini Ibrahim. sepupu Yusuf. tak pernah tengok lagi sebelum. 1st time saya tengok, ingat perempuan. rupa-rupanya inilah Ibrahim. cumel kan^^




babai Yusuf. nanti kita jumpa lagi^^ Insha-ALLAH


** 2 3 hari bersama anak2 kecil, hati terdetik, sukarnya menajdi seorang ibu. eh, tetiba.hehehe. betul. macam mana ma dulu jaga kami adik beradik yang ramai ni. dan sememangnya seorang ibu itu hebat! maka betul la kata bijak pandai "the gentle hands that swing the cradle". yang mana anak dalam buaian itu mampu menggoncang dunia. ALLAHU AKBAR! besarnya pengorbanan seorang ibu.
untuk ibu saya, terima kasih tidak terhingga^^

konklusinya, nak kawin fikir 2 3 kali dulu ni. hahaha :P




ingat seminggu cuti di KL, rupa2nya ALLAH merancang yang terbaik untuk saya. hari Ahad hari tu Kak Engku call cakap saya boleh buat test JPJ hari Rabu yakni semalam. dan saya balik Kelantan untuk urusan itu.

sehari sebelum test saya ke sana, try2 pegang stereng. bersama cikgu lama. told you, beliau masih ingat nama. hihihi. aiseh, malu la plak. semalam test JPJ. i'm done. yes! eh, bukan. Alhamdulillah, saya lulus. ^^

dan hari ni kembali ke UIA. banyak kerja yang terbengkalai. nak exam lagi lepas ni.
doakan kejayaan saya ^^






nota 1 : tak sempat jumpa Azzahra T___T

nota 2 : untuk awak, terima kasih kata2 itu. long time no see (di alam maya)

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH