Thursday, May 12, 2011

hamba-MU

assalamu'alaikum wbt...


~ Hamba-MU ~


ke arah satu perjalanan
dalam sebuah
kehidupan
demi untuk mengecapi
hasrat murni di dalam
hati

usaha dengan doa
masanya akan tiba
dengan restu ilahi
kelak pasti akan
ditemui

suluhkan cahaya di hati
terang
tunjukkan jalan
seandainya hilang

dekatkan perjalanan
yang bakal ditempuh
tegakkan semangat bila
runtuh

setibanya disisi -MU ku
berserah
terimalah aku hamba-MU
Allah

sekiranya takdir
menguji...cekalkanlah
hasrat di hati

semoga kesusahan bisa
mengejar erti terus asa


ni lagu tema IMAM MUDA sebenarnya...
rancangan reality tv Islamic yang sepatutnya anda tengok, jangan tengok AF je .. hehehe.
dalam maksud lirik dia kan?
saya suka.. i like.. ^_^

saya suka sebenarnya rancangan IMAM MUDA ni..hehehe
kawan saya cakap
"takyah tengok takpe, ko tgk "imam muda " kat UIA berlambak"
hehehe. taknak la.
nak tengok live. hahaha.

I'm suggesting all of you to like these
click here, here, here, here,
tak pon tengok je IMAM MUDA di ASTRO OASIS 9pm setiap Jumaat..
jangan lupa juga tengok MIMBAR IMAM MUDA, KAPSUL IMAM MUDA.
saya disini menyokong penuh realiti tv islamic IMAM MUDA 2 2011..
saya juga mengajak anda untuk terus menonoton IMAM MUDA..
kerana ianya adalah terbaik!
thumbs up! (^_*)


~ all the best to IMAM-IMAM MUDA.~





wassalam

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH