Monday, May 16, 2011

~selamat hari cikgu~

salam a'laik...



16 May setiap tahun, sapa yang tak lupakan? tiada yang lupa melainkan memang betul2 lupa. hehehe. tanya anak sedare saya yang tadika tu pun tau 16 may tu hari apa. tak caya try tanya, hehehe.

oh ya, family saya majority cikgu, sama ada kakak2 dan abang serta ipar duai. arwah ayah dulu pun cikgu. ayah saya dulu ajar maths. dan kakak2 saya ( yang jadi cikgu) semua ajar maths.
"ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi". kan??? hehehe.

dan kalau tengok, adik beradik saya takde yang amik jurusan ke arah kesihatan termasuklah saya sendiri. tak maths, fizik. no biology, hehehe.

ok tanpa membuang masa.



selamat hari guru untuk cikgu-cikgu saya :-

  • sekolah yang mula2 saya pergi :- Teratak We Berangan (^_*)
  • Pasti An-Nas (1993-1995)
  • Sekolah Kebangsaan Kampung Berangan (1996-2001)
  • Sekolah Menengah Sains Pasir Puteh (2002-2006)
  • CFS IIUM (2007-2009)
  • IIUM Kuantan Campus (2009-2013, Insya-Allah)
(you are the best teacher that I've ever met. thank you so much for your advices. may Allah bless )


tak lupa buat kakak2 dan abang2,
dan semua guru di Malaysia,
May your life be blessed,
semoga tak jemu untuk mendidik anak-anak bangsa (^_*)




wassalam




No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH