Friday, September 11, 2009

Orang baru.....

Alhamdulillah,tanggal 15 0gos 2009 yang lalu,bertambah lagi seorang hamba Allah..Kakak saya selamat melahirkan anak yang ke-4....dapat baby boy...syukur....sekarang dia dah ada 2 lelaki dan dua perempuan...fair kan...dan juga bertambahlah bilangan cucu ma dan arwah we(ayah)...kira punya kira,kalau tak silap yang ni cucu ke-36......ramai kan....best juga ramai anak buah ni...macam-macam perangai ada.....nakal,manja,kelakar.....

baby baru ni diberi nama Wan Muhammad Ridhuan.....yang bermaksud keredhaan...lawa kan maksudnya....moga sentiasa mendapat keredhaan Allah...Amin...



ni la gambar Ridhuan...,masa ni baru lepas cukur rambut..cute kan...baby,biasalah...

Tapi,Ridhuan ni tak sempat nak kenal arwah tok wan dia...Mungkin ada hikmah disebaliknya...saya dulu pun tak sempat kenal arwah datuk dan nenek sebelah we(ayah)...kedua-dua meninggal masa saya kecik lagi....dapat tengok gambar je la...

Semoga Ridhuan (kadang-kadamg sya panggil dia wan junior)menjadi anak dan adik yang soleh buat ayah,umi,abang dan kakak...insyaallah...sayang kamu....

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH