Tuesday, May 4, 2010

ceritera di gombak:part 3~

assalamualaikum wbt...

dah lebih seminggu kat gombak nih...huhu...kelas macam biasa je...tapi assignment agak la banyak....dengan quiz setiap minggu untuk 2 chapters...huhu...biasa lah,nama dah short sem...apa nak buat...

dan tadi lepas satu presentation INTERNATIONAL BUSINESS....Alhamdulillah....but how was it....nampak macam semua orang tak tido...ok la kut..hehhee...no comment...yang pastinya saya dah buat yang terbaik...

yang akan datang banyak lagi....ada 2 lagi presentatation...satu individual assignment..2 group assignments...

semoga saya deberi kekuatan untuk menempuh hari2 yang mendatang....dan semoga diberi kekuatan untuk menyiapkan segala tugasan yang diamanahkan...InsyaAllah...

Aik..kenapa tiba2 ade gambar ni..hehe...saya merindui tempat ini...hoho...

ok la...esok ada quiz pulak..do pray for me...

~to be continued~

wassalam...


No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH