Wednesday, May 5, 2010

ceritera di gombak:part 4~

salam 'alaik...

pagi tadi kuiz IB...so,how was it???a lil bad...soooooo sad...huhu..macam mana nak score nih...mungkin saya tak cukup preparation...tapi dah buat yang terbaik...hanya berserah pada ALLAH..DIA yang menentukan segala-galanya...

lepas class,pegi Bank Muamalat nak bayar yuran...kalu tak bayar nanti jadi pendatang asing plak di bumi Gombak ni..hehe...nak dijadikan cerita,kami ni silap bayar yuran..bukan silap apa..silap jumlah..bukan kurang...tapi terlebih...soooo generous....

apa boleh buat....finance copy dah dihantar,yuran dah langsai...jadinya kira sedekah lah...Alhamdulillah...tadi kami bayar RM 277.75..tapi yang sebenarnya RM 265...lebih boleh buat makan tiga kali tau..huhu...siapakah yang bersalah dalam hal ini...

takde jawapan untuk soalan ni...takpelah..benda dah jadi...

sekarang ni kelas dah jadi tiga kali seminggu sesudah jadual diubahsuai...isnin takde kelas...tapi selasa dan rabu penuh la...dari pagi sampai petang..huhu..


sekadar hiasan nak menghilangkan rasa yang agak tension ni...hoho...

semoga diberi kekuatan dan kesabaran..InsyaALLAH....God does not burden us beyond our means...la tahzan...Innallah Ma'ana....

~to be continued~

wassalam...

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

Cheeky Quotes

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH