Wednesday, April 28, 2010

ceritera di gombak ; part 2~

assalamualaikum wbt....

sedikit coretan liku-liku hidup di UIA Gombak untuk disambung.....have a nice reading...

Saya dah tak sesat pegi kelas…hehee..sudah expert…tak perlu kecoh2 lagi…sehari dua ni maju sket..dah jalan2 sekitar…cari café je..tu pon tak sampai separuh lagi travel…suku pun tak sampai…cukuplah dah boleh ke kelas…

Orang kata UIA Gombak best…nampak cam university life…memang la..nama dah university…empat hari kat sini…saya boleh kata…nak balik KUANTAN lah…tak best….huhu….makanan agak mahal…huhu…sengkek la dok kat sini dua bulan..tu belum tentu nak jalan2 lagi….rindu nak makan nasi ayam lot 4…

Orang kata UIA Gombak ramai orang….bagi saya sama je ngan kat Kuantan…sama sunyi je ngan KULIYYAH OF SCIENCE…maybe ni shortsem…ramai yang tak amik kut…mungkin…kalau ikut UIA Kuantan lagi besar..tapi kos kat UIA Gombak lagi banyak…so,student lagi ramai kat Gombak…

Tapi saya sangat merasakan bahawa yang UIA KUANTAN sangat berbeza ngan UIA GOMBAK walaupun sama2 UIA…hehehe….

masuk main entrance Nampak tangga besar dan bangunan tersergam indah tertulis International Islamic University Malaysia….tak dapat saya nafikan memang bangga…kat Kuantan tak Nampak sangat..sebab banyak under construction sekarang ni..Nampak semua bumbung bangunan kaler biru dah cam…oh UIA Gombak nih…

kelas pon ok je….best gak lecturer kat sini..semalam first class INTERNATIONAL BUSINESS…subjek yang agak menarik…masuk2 tu dah tersenarai assignment yang kena buat…hoho…tapi takpe…nampak sket sibuk..kalo tak confirm dok blog walking malam2….tak pon menelaah muka buku…

sama lah gak ngan HUMAN RESOURCES MANAGEMENT subject…assignment untuk yang ni pon banyak…nama dah business admin…so kena banyak membaca la…mudah-mudahan saya diberi kekuatan oleh-Nya..InsyaALLAH….sekarang ni buku2 masih tak ade…tengah nak photocopy…tengok2 slide je la….

Ok la….setakat ni je untuk n3 kali ni…

~To be continued…~

p/s: esok saya ada quiz aka minor test IB..doakan saya dapat jawab dengan jayanya…InsyaAllah….
Dan esok nak balik kampong….bersama Harith dan papamamanya berserta Kak Rah….semoga kami selamat sampai…InsyaAllah..

Wassalam…

No comments:

Blogger templates

About this blog

"Ya Allah bukakanlah pendengaran hatiku untuk mengingatiMu,kurniakanlah bagiku ketaatan kepadaMu dan ketaatan pada RasulMu serta beramal dengan kitabMu"....

Blogger news

Lilypie Angel and Memorial tickers

peringatan...~

sesaat matamu berkedip ingatlah ALLAH sedetik jantungmu berdegup ingatlah ALLAH sehalus budimu ditabur ingatlah ALLAH sekilas hatimu ditaut ingatlah ALLAH